Eksplozja wiosennej energii i zapału czyli kulinarne kompozycje owocowo-warzywne. Czwartkowe popołudnie spędziliśmy na eksperymentach i własnej inwencji Uczniów w łączeniu kolorów i smaków.
Wiosna to czas kiedy nie tylko garderobę wymienia się na lżejszą, również menu ulega modyfikacjom. Oto kilka naszych pomysłów na pyszne i atrakcyjne wizualnie drugie  śniadanie.


Na zdjęciu widzimy siedzącą przy stole dziewczynkę. Na blacie stołu widać przezroczysty kubek ze słomką w kolorze miedzi wsadzoną do jego wnętrza.Kubek do połowy wypełnia smoothie w kolorze jagód. Dziewczynka jedną ręką obejmuje kubek, ubrana jest w szary t- shirt, czarny rozpinany sweterek. Na twarzy na piękne okulary, których złotawy kolor idealnie koresponduje z odcieniem słomki do picia. W tle widać wnętrze klasy.Na zdjęciu widzimy dziewczynkę siedzącą przy stole przed nią leży deska do krojenia, a na niej częściowo pokrojone owoce, są to gruszki i jabłka. Uczennica uczesana jest w dwa warkocze, swobodnie opadające na ramiona, ma na sobie sweterek w poziome, pomarańczowo- kremowen pasy. Uśmiecha się łagodnie, patrząc bezpośrednio przed siebie Z prawej strony widzimy fragment sylwetki chłopca, na jego twarzy maluje się żartobliwy uśmiech, nad głową dziewczynki trzyma dwie drewniane pałeczki do jedzenia. Ich ułożenie przypomina widokiem rogi, które sprawiają wrażenie wyrastających z głowy uczennicy. W tle widać wnętrze klasy.Na zdjęciu widać sylwetkę chłopca w ujęciu do pasa.  Chłopiec na miły, delikatny uśmiech, zwrócony jest do widza en face. Ma na sobie szary t-shirt z naszym logiem Sp 14. W prawej dłoni trzyma przezroczysty wysoki pojemnik z zieloną nakrętką. Bidon wypełniony jest Smoothie.Na zdjęciu widać chłopca, którego sylwetka ujęta jest do pasa. Uczeń ma na sobie szary t-shirt z naszym logiem Sp 14. W ręku trzyma plastykowy kubek w fioletowym kolorze wypełniony SmoothieNa zdjęciu widzimy sfotografowane z góry naczynie zawierające zmiksowane truskawki. Naczynie stoi na białym blacie, co wzmacnia intensywny kolor musu owocowegoNa zdjęciu widzimy sylwetkę dziewczynki w ujęciu do pasa. Uczennica ubrana jest w szarą, rozpiętą bluzę. Uczesana w dwa warkocze, na twarzy widzimy grymas skupienia i zaciętości, dziewczynka przygryza wargi. Jest zwrócona do Nas bokiem. Stoi przy blacie, na którym znajduje się przezroczyste, wysokie naczynie wypełnione częściowo zblendowanymi owocami. Dziewczynka jedną dłonią przytrzymuje naczynie, w drugiej trzyma blender, którym stara się zmiksować owoce. W tle widzimy wnętrze klady i sylwetkę drugiej dziewczynki Na zdjęciu widać kadr w kompozycji otwartej. Widzimy fragment blatu, na którym widać w lewym dolnym rogu fragment drewnianej deski do krojenia i położoną metalową łyżeczkę. Po prawej stronie zdjęcia widzimy dwa szklane naczynia wypełnione pokrojonymi na cząstki owocami gruszki, jabłka i w całości owoce borówki amerykańskiej. U góry zdjęcia widać szklane puste jeszcze kubki.Na zdjęciu widać kompozycje z owoców ułożoną na plastikowej, przezroczystej, prostokątnej pokrywce. Widzimy:pokrojone w cząstki kiwi, zielone winogrona i owoce miechunki.Na zdjęciu widzimy plastikowy, przezroczysty, wysoki pojemnik. Zdjęcie wykonane jest w kompozycji z " lotu ptaka" mamy wrażenie jakbyśmy zaglądali bezpośrednio do wnętrza naczynia z góry. Widzimy tam płyn mniej więcej zajmujący 1/3 naczynia. Płyn to zblendowane owoce w odcieniu żółtego koloru. Widać małe pestki, zapewne z kiwi. Na powierzchni płynu znajdują się wypukłe, migotliwe pęcherzyki powietrza.Na zdjęciu widzimy przezroczysty wysoki pojemnik z ujęcia od góry. Wewnątrz widzimy obranego ze skórki pokrojonego w kawałki banana, borówki i parę listków szpinaku. Całość stanowi ładną kolorystycznie kompozycję.Na zdjęciu widać chłopca w szarym t- shircie z naszytym logo szkoły Sp14, chłopiec stoi przy blacie, na którym znajduje się przezroczysty pojemnik ze zmiksowanymi częściowo owocami w żółtym odcieniu. Chłopiec trzyma w ręku blender. Widzimy sylwetkę ujętą do pasa, na dalszym planie widać wnętrze klasy.